Sign in to follow this  
GrimReapaa

RoB is Recruiting

3 posts in this topic

Translation after German Text

Deutsch

Wir starten nicht bei 0,

Momentan gibt es schon einen fertigen Teamspeak-Server und Ich bin im aufsetzen von Arma Servern sehr Erfahren.

Derzeit bin ich noch recht allein, da ich ziemlich viel Reallife um die Ohren hatte, aber ich werde RageOfBlitzkrieg wieder nach vorne bringen.

Das letzte grosse Projekt, dass wir (Erfolgreich) am start hatten/haben, war "Warframe", zuletzt waren wir einer der grössten Deutschen Clans.

Momentan hoste ich (noch) auf einem Dedizierten Server mit genug Leistung für 70 Leute zeitgleich. Auf diesem Server soll es Hauptsächlich Ko-Op Orientiert zugehen, beispielsweise gemütlich Basen bauen, oder Missionen gemeinsam bestreiten. Durch abändern der configs, kann man sich auch Haubitzen kaufen und nutzen, alleine oder aber auch als Gruppe. Man hat also einen "Reallife Hunger/Durst Mil-Sim" Server.

Friendlyfire oder BaseRaids werden nicht Toleriert, es geht darum sich seine eigene Welt zu erbauen.

TS: ts3.RageOfBlitzkrieg.de

TsViewer: Klick Mich :D

Forum: RageOfBlitzkrieg.de/Forum

Webseite: RageOfBlitzkrieg.de (In Bearbeitung)

 

English

We dont start at 0,

There is a Teamspeak and I´m pretty Experienced in Setting Arma Servers Up.

At this State im pretty much alone, cause i got a long Time patching my Reallife up, but i definetly want to get RageOfBlitzkrieg big again.

Last big Project we had was "Warframe" where we built one of the Biggest (German) Clans.

ATM, im hosting a Dedicated Server with Exile and its meant to be Played as Co-Op and with Basebuilding, you CAN buy some Howitzers atm, so you can play like a "Simulation with food/water" but still can Experience Mil-Sim.

You can Overview the Teamspeak and the Website (which will be changed as soon as i get enough People to play with, so its worth to spend time into).

FriendlyFire or BaseRaids are a No-Go, every Player should have his chance to build his own world.

TS: ts3.RageOfBlitzkrieg.de

TsViewer: Klick Me :D

Forum: RageOfBlitzkrieg.de/Forum

Website: RageOfBlitzkrieg.de (Under Construction)

 

Edited by GrimReapaa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertisement

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.