streamak

Ser etter flere folk

3 posts in this topic

Hei. 

 

1 - 3 kompis(er) og jeg holder på å spille exile på en eu/ger server som heter dragonland. 

To av oss spiller ganske fast mens de to andre er litt mer fra og til. 

Vi ser ofte at missions og andre grupper spillere er flere en oss og gjør at vi ikke kan ta kampen så ofte. 

Så vi ser etter flere som har lyst til å spille med oss. Vi har en liten base, med litt forskjellig. 

Om det skulle være av interesse, så er det bare å ta kontakt. Ideelt sett ønsker vi Å være 5-6 spillere minimum.

 

vi er også ute etter andre grupper som vi eventuelt kan joine på andre servere.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei!

Kontakt meg på steam (PtvSwart)  har en gruppe på rundt 5-6 stykker å vi tar gjerne flere

18+

Teamspeak

Og decent engelsk tale 

 

Håper å høre ifra deg!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heisann,

Vet ikke om dere fortsatt er aktive eller sjekker denne posten men tenkte jeg skull gi det ettt forsøk uansett :)

Jeg er med i en internasjonal klan som heter Misfits. Vi har en Arma 3 Exile divisjon som jeg har ansvaret for.

Ser dere etter en klan som spiller kun Exile, har du 300 timer i DayZ eller ArmA 3, og er 18+. Da kan dette være noe for dere :)

Klanen har overlevd i nesten 3 år, med de samme høyere ranked medlemmer fortsatt i klanen, så vi kommer ikke til og komme bort over natta :)

Hvis dette er noe for dere så har vi folka, TS, hjemmeside, DayZ server og snart en Exile server (den er under konstruksjon)

 

Hvis jeg bryter inn og Swart allerede har rekrutert så beklager jeg, og ønsker dere lykke til videre.

 

/Mf Sin

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertisement

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.